söndag 10 juni 2012

Söndagsfrid?!

I dag har jag tvättat lite då det ska vara uppehåll. Vädret har varit dåligt de senaste veckorna mer höst än vår/sommar. Men nu verkar det vända lite ingen hetta men uppehåll och lite solglimtar. Det är ganska skönt i dag då det är vindstilla. Än så är det tyst mest för folk verkar sova länge, klockan är nu 11.20! Vi har varit uppe sedan halv sju. Jag gillar morgonen och tystande då fint väder ofta betyder hög musik. Är så innerligt trött på allt oväsen man hör här. Det ärsom folket här måste ha musik jämt och högt som bara den. Men jag har blivit helt anti hög musik, nu talar jag inte om hög musik utan HÖG musik som överröstar allt annat.

Som sagt tvätten hänger ute i övrigt inga planer för i dag mest väntar vi på syrran och systersonen som kommer nästa vecka. Det ska bli så kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det jobbigt med grannar son tror att de MÅSTE underhålla sina grannar med HÖG musik. Och att alla gillar deras musiksmak. Speciellt varma och soliga sommardagar.

Som du sa en gång, ibland får man lust att flytta långt ut på landet/skogen och ha flera kilometer till närmsta granne. Men jag har ju inget körkort så det går ju inte.

Fast just nu tittar jag mest på fotbollen, ser fram emot morgondagen då Sverige spelar.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Jag vi hejar på så Sverige vinner!! Ha en trevlig vecka!!