måndag 4 juni 2012

Rekomendation!

Jag vill rekomendera en otroligt härlig blogg  http://jonnajinton.se/  jag börjat följa.

Det är en ung tjej som flyttat till norra Sverige till "ödemarken". Hennes blogg är inspirerande med så vackar bilder/filmer. Enda problemet är att den får mig längta hem! Jag saknar att krama ett träd gå i en skog mm. Här verkar man inte alls intresserad av natur . När jag sa till maken, kan vi inte gå i en skog tog han mig till en liten plätt med träd vid motorvägen!! Inte för jag var någon skogsmulle i mitt tidigare liv men är man svensk har man nog lite granris i själen!!






Ps maken sprang sina 10 km på 1 timme 19 min och några sekunder! Inte illa av gubben, eller hur?!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha vad härligt att kolla in några träd vid motorvägen. Emmerdale ser ju sa charmigt ut.

sophie sa...

tror mig det var inte alls som Emmerdale hehehe!

Jonna sa...

Åh tack Sophie för att du skrivit om min blogg och länkat. Så fint gjort!! Blir så glad :)

Kram på dig!
/ Jonna

sophie sa...

Din blogg gör mig glad!! Kram tillbaka!!!

Anonym sa...

Bilderna från skogen var jättefina. Och som du säger lusten till att vandra i skogen känns i hela kroppen av skogsbilderna.

/Trångsundsbon

sophie sa...

visst gör det finns dock nog mer skog i Trånkan än här! Trevlig vecka!!

Anonym sa...

NU har jag oxå läst om Jonna. Verkar vara en kul figur. Ser idylliskt ut.

sophie sa...

Håller med! Får mig att längta hem så mycket!