lördag 22 december 2012

Julen kommer!



I dag har vi 8 grader och regn det är t om varning för översvämning! Knoddan och jag hade först tänkt åka till stan då de har en levande julkrubba. Men vädret gör vi håller oss inne. I dag blir det lite julbestyr som mamma känner jag julen är mer stress än något annat!

Maken bullar upp med allt han gillar men verkar glömt vad jag gillar så jag har just skrivit en lista!!!!!! Jag har dock lite svårt med detta överflöd jag ser i affärerna som svensk anser jag lagom är bäst!

Sötaste pepparkakan eller den som gör julen värd att fira!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt liten pepparkaksgumma! Ta det lugnt, så slipper du bli stressad. Det är inte julen som skapar stress, det gör man själv med alla sina måsten.

Ha en riktigt God JUl!

Själv åker jag snart iväg till Motala.

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Ha en fin jul du med!