måndag 31 december 2012

Årets sista dag....

börjades efter en väldigt blåsig natt tidigt. Knoddan vaknade redan halv 7 men hon hade sovit hela natten utan att vakna, vilket är ovanligt! Hon låg och drog sig lite men gick sedan upp till pappa som just kommit hem efter sitt nattskift. Jag låg kvar en halvtimme men sedan var även jag uppe. Knoddan och jag klädde oss och begav oss iväg till ASDA dels ville jag köpa ett par jeans till henne och dels skulle vi handla lite mat. Vi hitta ett par fina jeans för 5 pund billigt och bra!

I kväll äter vi kalkon, vilket vi inte åt på julafton, med tillbehör. Handlade lite rökt lax så när vi kom hem åt Knoddan och jag det med äggröra mycket gott. Vi kommer vara bara familjen i kväll maken är nu ledig i 4 dagar. Jag ska åka in till stan den andra och kolla rea solo. Sedan ska vi in en dag tillsammans och leta efter ett sideboard.

Jag hoppas all läsare får ett gott slut och att 2013 blir ett bra år för alla!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År!

Lax är alltid gott. Kalkon åt jag på juldagen, det var gott.

Själv var jag och kollade rean i fredags, men hittade ingenting.

/Trångsundsbon