fredag 25 januari 2013

Äntligen fredag!!

Gårdagen blev helt ok även om jag kanske inte gjorde så mycket. Jag hann se två avsnitt av veckans brott på SVTplay. Sedan blev det lite tv medan jag åt lite tacos det blev tacos med salsa och smält ost. Knoddan och pappa kom hem vid tvåtiden de hade varit på museum samt köpt lite kläder till Knoddan. De hade även gått och ätit baconmacka till lunch.

Jag hade nog kunnat vara solo lite till men en gosig Knodda är aldrig fel! Jag fick in lite städning också har svårt att låta bli om jag vet att det är något "måste" som väntar! Resten av dagen blev annars ganska slapp och kvällen såg jag lite tv innan jag la mig vid 11. När maken är hemma får han ta hand om Knoddans bad och nattning vilket är ganska skönt.

I dag är det Burns night dvs Skottarnas "nationaldag" och vi tänkte fira med Haggis, vilket inte är så hemskt som man tror! Man äter det med rot och potatismos.


 
 


2 kommentarer:

Micke sa...

Ser riktigt gott ut :)

Sophie sa...

Och det var gott!