onsdag 23 januari 2013

Vad ska jag göra?

I morgon är maken ledig efter sina vanliga nattpass samt extra dagpass. Han ska ta Knoddan ut på stan de ska ha en far/dotter dag! Bra tycker jag Knoddan bör köra lite mer engelska för numera är hon svenskare än svensk och talar på som en riktig söderkis (?)! De ska kanske gå något museum, shoppa jag vet inte riktigt men det verkar bli en heldag.

Själv ska jag vara hemma och inte göra så mycket nog kunde jag köra en tvätt eller dylikt. Men jag ska passa på relaxa kanske se lite svensk tv eller en dvd eller ja något annat. Lite trist dock att man inte kan ringa och prata med någon eller bjuda en kompis över på fika och skvallra och klaga lite...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan alltid läsa en bok. Eller så kanske du behöver sortera bland alla fotografier du antagligen tagit på Knoddan. Och så kan du äta mat som Knoddan och maken din inte är så förtjusta i. Eller vad vet jag, du kommer säkert på något.

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Bra tips tack!