fredag 18 januari 2013

Jobbigt det vill jag inte se....

Nu lämnar jag snön i fred ett tag. Jag har kontakt via Facebook med den kvinnliga prästen som döpte Knoddan. Hon la upp ett klipp på sin sida och jag blev chockad och grät som tur var blev jag tröstad av min lilla Knodda, min ängel!

Klippet heter "Are we really humans" klippet är tragiskt och mycket hjärteskärande. Men man får en chock och man man måste reagera. Jag trodde kanske navit detta skulle få ett enorm gensvar bland mina vänner på Facebook, där det kommenteras och gillas till höger och vänster. MEN icke en person skrev något ingen annan.... Vad är detta har man inte tid eller att bry sig att reagera...


Se själv det är hemskt och jobbigt men .........du bryr dig väl!?!?!


4 kommentarer:

Béa sa...

Hemskt!

Sophie sa...

Jag visste att du bryr dig en av de enda! kram

Anonym sa...

Hemsk Youtubefilm. Men tyvärr sann. Människan är mer ond än god och framförallt egoistisk.

Men du och din syster Béa är snälla och goa människor!

Sophie sa...

Tackar för vänliga ord. Men du har rätt om egoism den verkar bara bli värre och värre....