lördag 12 januari 2013

Snöoväder...jag är tveksam!

Det är det som är utlovat till helgen men nu på lördagsmorgon har vi inte sett till en enda liten snöflinga! Jag tror inte det kommer någon snö och knappast något snöoväder men å andrar sidan är min syn på snöoväder inte samma som här.

I övrigt har inte mycket hänt full rulle med Knoddan så klart hon verkar var ha någon växtspurt för hon äter bättre än någonsin. I går åt hon fem bananer när hon tidigare hade en sådan här spurt åt hon också en massa bananer. Men det var ett program på tv som sa att om man åt för många bananer kunde man bli självlysande men än har jag inte kunnat använda Knoddan som ficklampa!

Denna helg snöoväder eller ej verkar bli lite kallare, vilket inte är kul när man är inne i dessa dåligt byggda hus. Men jag har lite som ska fixas det blir lite att fota för Ebay, har bestämt mig för att lägga upp allt jag kan även om det är lite jobb. För få in lite kosing är alltid välkommet.

Speciellt nu när vi ska boka resa till sommaren, det är alltid ett bök att få makens semester att passa men vi nu är ute i tid verkar det klaffa. Det blir 18-31 juli Sverige för hela slanten! Vi ska också boka hotell för hemresan det blev för mycket flyga till Manchester och vänta på tåget och inte vara hemma i Hull förrän efter midnatt. Så tar vi tåget hem dagen efter i lugn och ro!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenixen!

Hehe... självlysande av bananer. Har jag aldrig hört talas om. Hoppas vi hinner ses i sommar, det vore trevligt!

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Ja det ska vi satsa på vi kommer vara hos mamma. Ha en god fortsättning på helgen!