torsdag 14 juli 2011

161 miljoner!!



Har tydligen någon här i England vunnit.....161 MILJONER pund....!! Bara räntan blir över 9000 pund per dag!!!!!

Fy, varför är det inte jag!! Jag skulle t om kunna ta hälften eller en tiondel!! Fast jag sitter här med 161 miljoner tankar i stället. Först vad jag skulle göra med alla pengar och första tanken är ju FLYTTA hem köpa barndomshemmet fixa till det. Fixa det gott för familjen, ge till välgörenhet, skaffa lite hus här om där, resa, gå på fotbehandling, bjuda alla man känner på party, kolla in Växjö, säga fula ord till folk man inte gillar, äta dyr mat, ta körkort, köpa en cykel....

Nej, man är här och harvar. Vad jag klagar tänkre du det var ju faktiskt DU som flyttade hit! Ja, jo kärleken är blind jag trodde gräset var grönare på andra sidan...

Nä, nu tar jag ungen under armen och går och köper en lott!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla in Växjö?! Nja, det är nog inte vad jag skulle tänka på om jag vann så mycket pengar. Däremot Österlen, Jämtland och Lappland, om vi nu talar om Sverige.

Jag skulle heller inte ha nåt emot att vinna en rejäl slant. Då skulle jag säga upp mig på en gång! Utan tvekan, att slippa vara en löneslav skulle vara helt underbart!

/Trångsundsbon

FIA sa...

Välkommen!

Kjempeklem från en Växjöbo tillika vän, här finns fler som hoppas du snart vinner!

sophie sa...

Växjö eller Rio med pengar på fickan kan man ringa in både blir nog lite trångsund också!!! Men fattig mamma gillar internet att hålla kontakt med vänner!! Trevlig helg mina vänner!!! kram