söndag 3 juli 2011

Trött söndag....

På grund av Knoddan som var vaken från halv ett till tre i natt! Ja, hon är trött också!! Igår blev ingen soft dag Knoddan ville inte bada i poolen bara ett dopp sedan upp och då hade mamma dvs jag fått fylla den med 4115842696 hinkar, ja det kändes så, vatten från köket. Sedan blev det en massa städande för mig, jag tror jag städar för hålla borta tankar och hemlängtan. Det är så trist att syster åkt hem och att jag inte kan resa något i sommar. Att kunna åka hem några gånger om året betyder att jag kan leva resten av året här...... Jag pratade med syster i morse och sedan fixade jag lite här medan lillan lekte men så kommer det krypande....känslan att man är här och så ensam! Jag vill kunna gå till syster fika och sedan gå hem igen!!

Inga kommentarer: