torsdag 7 juli 2011

Tiden går sin gilla gång....


Ja, inte mycket har väl hänt sedan syster med familj lämnade oss åt vårt öde! Men så klart händer en massa för dagar med Knoddan är minst sagt fartfyllda i dag har vi var varit i full fart sedan 5.45! Vi tog en sväng ner till lokala shoppen köpte lite gott butiksbakat bröd och wienerbröd de gör ta mig sjutton de godaste jag någonsin ätit, i alla fall i detta land!! Vi gick till en second hand affär och köpte en tröja till Knoddan och så hittade jag, Johan Ajvide Lindqvist "Låt den rätte komma in" på engelska så den ska maken få. Johan skriver ruggit bra böcker jag tittar alltid under sängen när jag läser dem! Jag är glad att jag har några olästa i bokhyllan men som sagt med Knoddan blir bokläsande satt långt ner på listan.

På bilden kan ni se min nya sommarklänning jag unnade mig förra veckan, det blev faktiskt två stycken då denna var på rea. Det blev två klänningar för under 200 kr!!




Inga kommentarer: