söndag 6 november 2011

En hel del.....

blev gjort i dag fast jag tänkte ta det lite lugnt i dag. Men det verkar omöjligt för mig att göra det, jag känner jag måste göra något hela tiden!! I dag blev det tvätta, plocka bland Knoddans leksaker en del känns lite babyaktigt. Sedan gjorde jag lax med en jättegod sås till lunch det var med Kalles Kaviar, citron, dill och gräddfil jag ungsbakade laxen men den blev lite torr. Men det blev ok ändå Knoddan och jag åt det till lunch med god aptit!

Men efter lunchen bestämde jag mig i alla fall för att sitta lite i soffan och se på Tv. I går kväll var vi ute några timmar det var en hel del fyrverkerier och en del hade t om en brasa i sina små trädgårdar. Knoddan sprang omkring och hade kul tyckte det var spännade. Vi gick in vid halv åtta Knoddan fick lite mjölk och sedan blev det sängen.

Jo, i dag fotade jag också Knoddan för julkorten. Det blev en del bilder och jag tror minst två blev toppen till julkortet så håll utskick om du är på vår julkortslista!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såsen till laxen lät jättegod, måste testa det någongång. Själv gjorde jag pizza, det finns något som heter pizzakit,färdig pizzadeg som man rullar ut samt innehåller den en färdig tomatsås. Så det är bara häva på det man gillar och in i ugnen en kvart. Enkelt och lättlagat!

sophie sa...

Låter gott för pizza är gott! Själv längtar jag efter svensk pizza här är det mest tjockbottnad pizza. Jag vill ha tunn med curry banan okänt här!!

Helena sa...

Mmmm curry och banan... och fläskfilé, jordnötter och MASSA bearnaisesås!!

sophie sa...

Ja tack det med!!!