fredag 18 november 2011

Fredag...något trött!

Mest på grund av att Knoddan väckte mig halv 6 i morse! Hade tänkte vi skulle sova till minst klockan 7. Hon sov dock hela natten utan att vakna det var ett tag sedan! Skulle ju till doktorn i dag vid niotiden för kolla upp detta med min medicin. Jag blev lite stressad för ibland är det så svårt få plats med vagnen på bussen jag bara vägrar vika ihop den och ta ungen under armen vad är det?? Fattar inte att inte gjort bussarna anpassade till ALLA! Så vi gick ner och tog 54an då man då tar den från "start" hållplatsen. Kom lite tidigt till doktorn men det finns leksaker där så Knoddan var glad. Det var hon dock inte när vi väl kom in till doktorn hon skrek och grät och gömde sig i mig!!! Men trots det gick det bra han tog blodtryck och gav mig ytterligare en tablett så jag hoppas nu det tar ner trycket och allt är bra. Ska ta en massa blodprov om några veckor.

Efteråt gick vi och köpte lite mat var så sugen på potatissallad och rostbiff men glömde köpa potatissalladen så nu har jag en massa rostbiff i kylen får väl köpa lite sallad i morgon!! Sedan gick vi hem vilket är en bra bit men det var skönt slippa ora sig över om man skulle få plats på bussen eller ej!








Nu önskar vi trevlig helg!!

Inga kommentarer: