lördag 21 april 2012

Solig lördag!

Otroligt nog har vi sol i dag men så klart ingen värme! I går kväll/natt hade vi ösregn men det var uppehåll på dagen. Knoddan och jag gick till charityshoppen och lämnade lite samt handlade lite mat och energidryck! Jag behöver min energi!!! Knoddan är även hon fylld med energi av den mer naturliga sorten så igår såg jag till det inte blev någon nap mitt på dagen. Hon la sig vid 19tiden om än i vår säng. Men detta betydde jag kunde se lite tv samt en dvd i lugn och ro, trevligt. Maken på jobbet, Knoddan i säng så det blev en härlig kväll! Jag såg en film med Richard Gere som hette The flock en lite läskig och mycket spännade thriller. I kväll blir det nog tv men imorgon säkert en dvd. Jag tycker det är så avslappnade se en film solo numera.

Maken kom hem med en hel box krispy kreme munkar härom dagen då de ska öppna upp ett cafe på hans jobb dvs köpcentret. De är sååå goda men jag åt inte alla jag gav några till grannen och maken åt en del men några blev det! Nu väntar helgen maken jobbar i natt sedan ledig för att jobba extra måndag natt 22-06. Om vädret är bra i morgon ska vi gå till parken så Knoddan får rasa runt lite. Annars blir det väl såpbubblor i solen på framsidan i dag och tvätt så klart!


2 kommentarer:

Helena sa...

Åååååh Krispy Kreme!! Mums. När jag jobbade i Kingston så införde jag D Day - Doughnut Day - varje måndag. Jag och alla i personalen som jobbade på en måndag turades om att köpa ett dussin doughnuts från Krispy Kreme och varsin Chocca Rocca från Millie´s (varm choklad med grädde och marshmallows) och sen moffade vi tills vi mådde illa. Nam nam.

sophie sa...

Ja, idag skulle jag kunnat mörda för en såååå goda! Aldrig ätit dem förr men nu så!! Hmmm man skulle jobba med dig kompis låter trevlig och gott! kram