söndag 22 april 2012

Trött men vad är det....



Ja,  i morse vaknade Knoddan till vid fem men somnade om och vakande pigg som en mört vid kavart över sex, härligt! Så det var bara släpa sig upp maken hade just kommit hem så han gav henne lite mjölk i flaskan så hon låg kvar medan jag duschade. Jag var mer sovande än vaken! Sedan var vi nere och jag försökte vila lite på soffan men Knoddan var busig värre saker flög över rummet. Så jag bestämde mig för köra lite Wii active work out jag har ju börjat wiia igen vilket är kul och skönt för kroppen men lite svårt få vara i fred. Men det gick ok. Sedan gick vi upp och även om maken sov så plockade vi in tvätt ja, eller jag rättare sagt. Knoddan satt i sin säng och läste lite, en del har det bra!!

Jag fortsatte med att städa gästrummet/lekrummet då det var prylar överallt. Det blev jättefint och såg för första gången på länge städat ut. Sedan var det badrummet som väntade med att städas och när maken kommit upp dags att byta i sängen.

När det var klart var jag mör.....! Men jag gick ändå med make och barn på en promenad. Nu är klockan halv tre men det känns som klockan var åtta på kvällen. Nu blir det relaxa för hela slanten!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå, det är söndag, vilodagen. Själv har jag i princip bara läst en bok i dag. Det gråa och regniga trista vädret gör att jag bara vill sova hela tiden.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Du har rätt vilodagen skall respekteras!! Ska försöka nästa vecka, ha det gott!!