onsdag 25 april 2012

Spring i benen!

I morse var vi åter på lekgruppen det har varit stängt ett tag och förra veckan kunde vi inte gå. Knoddan var taggad och hade kul. Hon deltog i allt lekte, pysslade och var med på slutet när det var sånglek. Men bäst var nog att få springa i kyrksalen, när alla leksaker samt bord och stolar var borta var det fritt fram!!

Vi handlade lite på vägen hem, jag har lite problem med magen eller mer med matstrupen då jag ibland får kramp när jag äter. Så jag har blivit lite rädd att äta och om jag äter något får det vara något lätt typ sallad. Vilket det blev i dag sallad med päron och stilton ost mycket gott! Det passar bra lätt att göra och snabbt. Knoddan har blivit väldigt mammig på senaste tiden vilket kan var jobbigt men mysigt för jag får en massa pussar och gos!!

På vägen hem började det regna och det ska bli än mer, vad är detta för vår?!?!?!?! Det ösregnade mest hela eftermiddagen vilket kan ses på denna lilla film!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vädret är inte ett dugg bättre här i Trånkan. Grått och regnigt!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Hua mer v´r till folket! Ha det gott i regnet!