tisdag 17 april 2012

Väder eller jag är engelsk jag känner ingen kyla...

Åter har vi regn och storm nästa var dag kallt är det också! I går hade vi dock lite sol så Knoddan och jag gick till lokala posten samt handlade lite. Vi var väl klädd med det var kallt om händerna ett par vantar skulle man kunna ha. När vi passerade en busshållplats såg vi en mamma i tajts, ballerinaskor och linne!! Hur tänker man där...det är sol och säkert 25 grader ja sommar!!??

Har även sett barn små barn springa omkring i shorts och t-shirt när det är kallt och bara en 7 grader. Jag fattar ingeting!! Men med tanke på hur kallt det kan vara inomhus här så har väl folks inre tempratur gått helt åt pipan. I dag är det ca 5 grader kall vind blåst och regn allt från dugg till skyfall. Så jag väntar mig se någon i bikini eller baddräkt!!

Inga kommentarer: