lördag 25 september 2010

Trångt vid datorn.

I dag blir det en massa Ebay då de idag bjuder på avgiften om man lägger upp startpris högre än 99 pence! Så jag ska passa på få upp lite prylar och kläder jag inte behöver eller använder. Jag har fått ihop lite slantar vilka är mycket välkomna då vi hemmafruar inte har någon inkomst! Det är faktiskt riktigt mycket jobb, man ska fota , mäta och sedan lägga upp det på ebay. Det tar en hel del tid även när man sålt som packa mm. Men det är värt få lite pengar för sådant man man kanske bara hade slängt eller gett bort. Vi ger ofta bort till charity shops men det jag kan sälja på ebay, säljer jag där. Fast jag tror när Knoddan flyttar in så lägger jag ner det men Norman säger jag kan göra det när hon sover, ja visst innan eller efter jag städat, dammsugit, tvättat och lagat mat då????

Nu är det lite trångt här igen vid datorn då Kurt Wallander (katten) ska sitta med men han har nu fått egen stol att sitta på. Det blir lite mer plats att nå tangentbordet och musen nu när han sitter bredvid men han jamar och då ska man luta sig mot honom för han vill ha en puss på huvudet!! Han är en VÄLDIGT social katt!!

Kurt Wallander (katt)

Inga kommentarer: