torsdag 30 september 2010

Dagens fynd!

Dagens Fynd!!


I dag var jag tvungen ta mig till posten och posta iväg en väska jag sålt på Ebay. Jag hade tänkt posta den i tisdags men som ni vet har de senaste dagarna varit lätt kaosartade. Vi har väl hämtat oss från chocken men än är det svårt släppa det då skälen var så konstiga. Klart vi är beredda på att bli granskade och att de i slutändan kanske väljer en annan familj men visa oss respekt och kom inte med löjeväckande skäl!! De borde ju förstå hur hela denna process tar på en känslomässigt men livet går vidare. Vill även tacka för allt stöd vi fått av familj och vänner, ingen nämnd ingen glöm! TACK!!

Så jag begav mig alltså till stan och posten tänkte bara få iväg paketet. Jag mår fortfarande lite dåligt och hela kroppen värker men ändå var det skönt komma ut lite då det är varmt  och soligt idag. Efter posten begav jag mig till WH SMITH för att köpa veckans damtidningar samt Radio Times men jag blev riktigt glad då jag hittade  Stieg Larssons tredje bok då man fick köpa den för 2 pund 99 pence om man köpte dagens The Times! Jag har köpt de andra böckerna till Norman så detta var perfekt för jag vill han ska läsa dem då de är så bra. Så det var dagens fynd!!

I morgon är det fredag och jag kan redan nu lova att veckans Hullare blir något alldeles extra!






1 kommentar:

Malin sa...

Väntar otåligt på besked om Dagens Hullare! ;)