måndag 27 september 2010

Vänta och inte veta....

I dag är dagen före dagen D känns det som då Knoddans adoptionsteam åter kommer på besök i morgon bitti kl.10. Vi ska få se en dvd och bilder på Knoddan, som jag nämnt tidigare hoppas jag det är för att de tycker att vi passar och att det också ska bli vi. Känns ju ytterst konstigt om de visar bilder och dvd för att sedan säga "sorry  vi har hittat en annan familj" !

Men jag vet inte alls hur det går till men jag vet jag vill inte gå igenom det igen....så känns det nu i alla fall! Det tar på krafterna att inte bli emotionellt involverad för det blir man så fort man får veta det finns en liten rulta där ute som letar efter mamma och pappa.....

Så i dag så blir det att plocka och städa så det ser fint ut, vilket om jag själv säger det att det gör det alltid här hemma. Men det är svårt tänka på annat då både jag och Norman har suttit och pratat om vad vi tror kommer ske härnäst. Jag hoppas dock att i morgon efter deras besök vi vet om det är Knoddan vi ser därborta komma rultande!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till. Ska tänka på er extra mycket. Kram!

Anonym sa...

Hoppas det går bra i morgon!

Kim sa...

Lycka till! Ni är bäst!

Sophie sa...

Tack så mycket betyder mycket ha support!! Kram