fredag 19 augusti 2011

En mammas önskelista!!!


En liten lista vad en mamma kan tänkas vilja ha, det är ju jul snart!

  1. Sova till klockan åtta!
  2. Se TV sent väldigt sent på kvällen!
  3. Se klart en film utan att somna!
  4. Fixa naglarna!
  5. Slipa fötterna fast allra helst få en pedicur!
  6. Sitta och läsa en god bok under dagtid!
  7. Shoppa loss bara till mig själv!!
  8. Fika med en vän...om man hittar någon!
Fast det bästa denna mamma har är världens bästa Knodda och då kan man försaka ovan nämda saker!

2 kommentarer:

Kimster sa...

Härmed lovar och svär jag att ta med dig på världens bästa pedikyr när ni kommer till Sverige. Jag och Knodda kan gå och leka i parken så kan du njuta av en fotbehandling deluxe. It's a promise. :-)

Jag har bloggat om Knodda och Knoddmamma idag förresten. Titta in!

Kramar a mass as per usual

sophie sa...

Tackar! Nu vet jag också hur det stavas hehehe. Ja, det låter ju underbart! Knoddan ser nog framemot träffa Gim igen som du nu heter!

kram tillbaka och kollade din blogg mycket trevlig läsning!!