onsdag 17 augusti 2011

Fyndig titel!?!

....Ja det kommer jag inte på i dag! Har inte haft någon större tid att skriva blogg då tiden springer i väg såååå fort. Vill kunna sitta ner och låt inspirationen flöda....

Dagarna med Knoddan är fulla med lek och spex och mys och gos!! Jag har också ett mycket trevligt mail i inboxen på hotten från H, probaly the trevligaste person i Devon, som bör besvaras. Där ser man vad som kan hända när man bloggar, trevliga medmäniskor tittar in!!

Egentligen har vi inte gjort så mycket . På söndagen var maken ledig och vi åkte till den stora parken för det var lite jippon. Knoddan uppskattar uteliv och fick åka sin första karusell. Roligast var väl att hon sittande på karusellen rockade loss till den musiken, Tom Jones, som hördes från andra sidan av parken. I dag sken solen så det blev en jättetvätt som fick tvättas och hängas ut. Vi drar nog till stan i morgon eller på fredag och shoppar lite.

Men mest väntar vi på femte september då MORMOR kommer på besök och Knoddan får krama Mommo för första gången!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Att tiden springer iväg fort är ju på gott och ont. Själv kryper mina arbetsdagar fram, jag har inte mycket att göra. Jag förstår inte ens varför de anställde (mig) en person, de behöver ingen. Det är bara det vanliga gnället om att det är "mycket" att göra. Men det är det inte! Det är bara dåligt organiserat och strukturerat samt ineffektivt sätt att arbeta på.

Ha det gott!
/Trångsundsbon