tisdag 23 augusti 2011

Trött.....

.....så jag får kämpa hålla ögonen öppna!!!!! I dag var jag jättetrött kunde ha somnat stående!! Maken är ledig i dag och i morgon, han var ledig i går också men sov av nattskiftet mest hela dagen. När han kom hem på morgonen vid halv åtta var vi redan uppe så vi alla drog till stan för att äta frukost. Jag tog pannkakor med bacon och lönnsirap jättegott! Knoddan tog toast och maken körde en "full english"! Sedan gick vi till Mothercare för de har en liten fotostudio där vi låt Knoddan förevigats och vi hämtade bilderna, vad kan jag säga mer än att Knoddan blev urfin på bilderna!

Så hem och maken la sig och Knoddan och jag fick en full rulle dag igen. Hur underbart det än är att var med henne blir jag trött. Min dag börjar vid sex om inte tidgare och slutar vid halv åtta. Då är allt klart huset i ordningställt, leksaker bortplockat mm. Jag hade sett framemot få en liten vilostund igår men det blev inte av pga makens sovstund. Han kom åter upp vid femtiden och då var det ingen ide!! Jag hade då under en vecka varit den som gjort allt här hemma och det känns man blir TRÖTT!

I dag om jag i väg solo till stan vilket var kul men jag var så trött jag nästan somnade med jag gick omkring. Inte blev det en vilostund i dag heller....varför vet jag inte var väl för trött!!!

Jag har i alla fall unnat mig en digitalkamera! Köpte en online som verkar bra. Jag hade en gammal jag fått av Norman men hade ingen bruksanvisning så det var bara jobbigt och jag använde den inte mycket. Men denna har t om bruksanvisning på svenska och då den har touch screen är hela kameran svensk härligt!!!

FujiFilm Z300 Digital Camera - Black

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med en ny kamera, det skulle jag också vilja köpa. Då ser jag fram emot många bilder, om du nu hinner och orkar ta några... vill säga.

Har precis tittat på Breaking News med Filip och Fredrik på Kanal5:s play. Det var som vanligt med herrarna F&F babbligt. Jag gillade dem jättemycket i början men nu har jag tröttnat, de köra samma tugg oavsett programidé.

/Trångsundsbon

Kimster sa...

Ser fram emot att se många nya bilder på Knoddan framöver. Ha en bra dag!

Kram

sophie sa...

Jag ska ta mig i kragen och läsa igenom bruksanvisningen! Ha det gott tjejer!!