lördag 13 augusti 2011

Hon dansade en sommar....

Ja, inte bara en sommar verkar det som!! Jag pratar så klart om Knoddan!!! Jag skrev ju en liten uppdatering för några dagar sedan om hur det blivit och vad Knoddan gör mm. Men jag glömde berätta om hur musikalisk Knoddan är, hon dansar så fort hon hör musik! Inte en bil kan åka förbi utan hon rockar loss om de har musik på man kan inte gå in i en affär utan hon låter kroppen gunga i takt. Finns t om affär vars musik är tydligen bättre än andra för då släpper hon inte lika mycket loss. Sedan är hon väldigt tydligt intresserad av barnprogram som har enligt henne bra musik en favorit är 3rd and bird vet inte om det finns i Sverige.

Det är klart hon inte bara är intresserad av dans utan hon sjunger med för fullt också på sitt eget språk. Jag är långt ifrån tonsäker men en dag härmade hon en nynnade låt på tv nästan helt perfekt. Så det ser ut att bli ett barn som kommer gillar musik mer än vanligt och jag skulle inte tro det är helt otroligt att en dag kommer Knoddan stå på scenen, ja kanske på Allsång på Skansen eller nåt!!!!

3 kommentarer:

Kimster sa...

Nu när jag träffat Knoddan IRL är jag böjd att hålla med. Det där är helt klart en Pop Idol in the making! Tack för en underbar visit.

Vad kan jag säga, hon fångade mitt hjärta!

Kraaaam!

sophie sa...

Tack själv kul för henne att ni träffades också! Nu vet hon vem du är hon sa Gim när man pratar om dig!! Kram

Kimster sa...

Ha ha ha, det är i alla fall en improvment on "Im" :-)