fredag 26 augusti 2011

Knoddan goes wild!



Knoddan vaknade vid sextiden som vanligt men ute var det regn och trist så jag ville inte gå upp. Jag hade också varit vaken sedan fem så litttttttttte till i sängen vore skönt. Så jag gick ner och hämta lite mjölk i flasken till lillan som hon drack  OCH somnade om! Så hela familjen fick sova till tjugo över sju!!

Jag var tvungen gå till doktorn och hämta ett recept och handla lite så Knoddan var hemma och hade kul med pappa! Ja, det verkade vara väldigt kul för när jag kom hem, var knappt borta en timme, var Knoddan helt i gasen och pappa helt slut. Tydligen hade Knoddan varit vildare än vild!! Maken jobbar natt i natt så han gick och la sig när jag kom hem. Så då fick jag uppleva Knoddan i sitt esse!! Det var upp, ner, runt, dansa, spexa, leka det var som hon lagt in turboväxeln.
Vi gick upp efter ett tag och jag satte mig på sängen, Norman hade vaknat upp och Knoddan bjöd på en spexshow utan like!! Vi skrattade oss nästan till kramp i magen!! Tydligen var det som den extra sovstunden i morse gav henne en massa energi!!

Så kom Janice och Knoddan fortsatte sin show, nu hade publik utökats till tre som skrattade gott!! Sedan åt hon och jag lax till middag vilket vi båda njöt av. Så blev klockan barntv och Knoddan hade då varvat ner till den graden hon somnade vid halv sex!!

Inga kommentarer: