lördag 15 oktober 2011

De e mycket nu....

Ja, tiden verkar ruuuuusa förbi och där står jag! Vet inte varför det blivit så stressigt på senaste tiden men jag verkar inte hinna något. Särskilt inte ta hand om min lilla blogg fast jag har så många uppslag...
En anledning är väl att maken jobbat en del så jag tar hand om hem och barn.

Men allt är i övrigt bra Knoddan leker och frodas snackar svenska som en infödd! Lyssna på slutet i detta roliga klipp!!


Annars dök det upp ett nytt vykort från de rara i Devon det var en specialare till Knoddan! Tack vänner!! Allt som hon får i brev mm spars i en special låda så hon kan se hur mycket alla brytt sig!! Men roligt nog hade detta vykort också fått en lustig behandling av Lanzarotes postkontor!! Men det gör inte så mycket då vi kan ana en fin fjäril bakom klisterlappen!! Tur man inte jobbar som frimärksmakare på Lanzarote måste vara ett otacksamt jobb!!



Trevlig helg önskar vi!!

Inga kommentarer: