fredag 28 oktober 2011

Skön säng bättre natt och makaroner precis överallt!!

Natten som var blev något lugnare Knoddan var helt slut så hon somnade nere på soffan vid halv sex hann inte ens se barntv. Sedan sov hon till ca ett vaknade och var lite gnällig men somnade om. Jag var tvungen att gå på toa och jag tror det var då hon vaknade. Jag satt dock en liten stund med henne men sedan gick jag hon gnydde lite men då sprang maken in, något jag påpekat vi inte skulle göra. Han låg hos henne ett tag men sedan tog han henne i vår säng ytterligare något jag sagt vi inte skulle göra. Men nu har vi i alla fall en bredare och skönare säng men efter ett tag tog jag lillan i hampan och la henne i sin egen säng där hon somnade om. Hoppas dock denna natt blir bättre för i morgon vill vi vara pigga då vi firar en två-åring!! Många paket och kort har kommit ett kort var dock till en ett-åring!!!

Ja makaronerna då..... Jo Knoddan skulle ha frikadell med makaroner till lunch men tydligen satt locket på dåligt och halv burken låg snart på golvet och nu är halv dammsugaren full av makaroner!!!

Inga kommentarer: