onsdag 5 oktober 2011

Kylig vind och glad fot!



Nu har jättevärmen farit iväg och kommer nog inte mer i år. I dag och i går har vi haft blåsigt med en lite kyligare vind men inte så kallt som jag antar Sverige har. 18-20 grader på nätterna fortfarande.

Inte gjort så mycket foten hindrade mig en del, märkte jag var svullen under "trampdynan" på ena sidan under stortån men nu är det bättre och nästan bort jag hoppas det var bara något tillfälligt! Jag har i alla fall kollat igenom mina skor och bestämt mig för rensa ut och sälja alla skor jag inte trivs 100% i!! Jag har många Clarks skor vilka är bra skor men mina fötter har blivit knasiga med åren så inte ens de är sköna längre.

Jag fick också tid att skriva lite brev som postades i dag. Nu ska jag bara skriva till trevliga Mrs Devon men jag har så mycket jag vill ta upp så stackarn kommer få en chock när det dimper ner i inboxen!!!!


Inga kommentarer: