lördag 29 oktober 2011

I dag är det Knoddans dag!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratta Knoddan från mig, ge henne en bamsekram!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Det gör jag gärna och hon skickar nog en tillbaka till Trånkan!!

Auntie Fia sa...

IDAG är det oxå Knoddans dag...och imorgon och dagen därpå etc i all evighet, amen! ♥

FIAN sa...

Apropå Sverige-turnén 2012... Din Kära Syster lovade i ett svagt ögonblick (på Facebook)att fixa husrum till ALLA som då vill träffa er! Lär väl bli ett militärtält..! :D

Kan inte G-o komma till mig får väl jag komma till G-o! När på ett ungefär befinner ni er i Konungalandet Sverige?

Kjempeklem!

sophie sa...

Hejsan Auntie. Jag tycker det låter bra syster lovat husrum nu har ju hon ju assistent också så man kan nog få färskt brö!! Så klart är alla dagar Knoddans dag så rätt så, vår kloka auntie! Vi planerar nog komma i juli nästa år troligtvis två veckor gimo! Kram ps så klart vi så försöka fixa en träff