fredag 7 oktober 2011

Trevlig helg!!

I dag har vi sol med det känns som mer höst för varje dag som går! Knoddan och jag har bytt gardiner i sovrummet i dag samt plockat ner eller säger man ihop en stol/fåtölj som vi inte har plats för längre. Jag funderar på att möblera om vardagsrummet lite då ena soffan står framför ett element. Då det nu börjar bli kallare måste ju elements värme komma ut ordentligt i rummet. Detta hus är dåligt byggt urvarmt på sommaren och urkallt på vintern. Ska lägga fram mitt föreslag för maken då jag behöver hjälp att flytta möblerna. Knoddan och jag var ute på framsidan en sväng då solen var så fin blev en glass och lite lek. Men nu ska det bli lunch Knoddan ska ha hemlagad lasagne och jag ska ha bakade färska fikon med getost, såååå gott!!!

Så nu önskas trevlig helg med en kul liten bild.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Rolig lapp du hittat, det är en person som har humor.

Trevlig helg du oxå!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja visst e den bra!! Ha det gott!!