torsdag 27 oktober 2011

Ingen hyllning...

I dag utgår musikalisk hyllning för efter varit uppe emellan klockan ett till klockan fem i natt är denna mamma inte i form! Knoddan bestämde sig för att inte gilla sin säng och började skrika och visa att hon var missnöjd. Vi har väl haft det på G då vi varit lite för snälla vid läggdags suttit och hållit handen tills hon somnat och ibland ta över henne i vår säng. Men det är slut med det nu kan inte sitta upp till en timme på kvällen och vänta på att hon ska somna. När hon senare vaknar på natten och som det verkar mest vill ha sällskap, för jag byter blöja ger mjölk mm allt är ok men hon vill inte sova solo. Jag orrrrrkar inte mer! Så jag gjorde precis som ska enligt supernanny och råd jag fått av andra föräldrar och det gav viss besked. Men nu är jag helt slut och så trött allt jag ahde planerat för i dag är omintegjort blir bara soffan och se på när Knoddan leker idag!

Inga kommentarer: