måndag 3 oktober 2011

Datatrubbel, superhetta, förkylning och ont i foten!!

Det har varit lite nytt här på bloggen och som säjer kommer sällan en olycka ensam! Ja, jo inget allvarligt bara lite små irriterande saker. Datorn har krånglat ett tag jag kan inte sätta upp några foton eller videos jag tagit själv här i bloggen. Datorn stänger bara ner det jag håller på med. Det blev speciellt irriterande när jag skulle lägga upp nya saker på Ebay. Får nog använda laptopen i fortsättningen.

Sedan har det varit supervarmt här några dagar och nätter med jobbig hetta på dagen upp till 29 grader! Nättrna blir jobbiga då det är kvat och som att sova i en ugn!! Det kommer inte hålla i sig vilket är ganska skönt. Det är en fuktig hetta vilket är jobbigt då jag är lite förkyld igår natt sov jag och FRÖS så det är nog en härlig förkylning på intågande. Jag är lite trött och seg men ingen rast ingen ro för en småbarnsmamma eller hur??

Sedan har jag ont i foten har en fin liten knöl på foten som börjat värka så gå ut på långpromenad är inte att tala om! Hoppas verkligen det går över snart, inte kul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe rolig bild på tårna. Hoppas det blir bättre med eventuell förkylning och foten.

/Trångsundsbon

sophie sa...

ja det hoppas jag!! Ha det gott!

Kimster sa...

Krya på dig! Kram

sophie sa...

Tack Kim! kram