onsdag 7 december 2011

Hua!




Ja i dag är det ingen fin dag fast solen skiner!!! Blåsigt på gräns till storm och trost soelen en mörk himmel! Se nu kommer regnet.....

Så det blir inne i dag förkylningen håller i sig och tyvärr verkar krypa in på Knoddan, hon var lite snuvig i natt och vaknade och sa "ont i halsen". Jag mådde dåligt i går kväll så jag la mig när Knoddan gick i säng hon fick sova bredvid mig då jag hade noll energi natta henne. Vi såg på TV och hon var så go klappade mig och sa "mamma vila"!! I går  var vi i stan för gå på posten det var urlång kö men sedan fick jag i alla fall iväg mina paket till Sverige. Det var kallt ute då med så vi gick till stationen efter och tog bussen. De har nu en stor Gregg där, de säljer mackor och kakor mm de hade cupcakes som såg så goda ut så jag tänkte vi köper med oss det och fikar. Men tyvärr var de inte alls så goda de hade grön frostning skulle väl se ut som en julgran men nej, inte goda alls! Vet inte om det var dem som fick mig må illa men nu har jag två stående i köket som jag tror åker i sopan!!

I morgon blir det nog posten igen om Knoddan inte är sämre. Nu ska vi baka ut resten av pepparkaksdegen. Lite trist vara inne en hel dag men med detta väder är det bättre vara inne även om det inte är så varmt inne. Dessa hus är varma på sommaren och såååå kallla på vintern spelar ingen roll hur mycket man drar på elementen!! Knoddan är påpälsad med stickad kofta!!!

Snygga CupCakes något för Jack!!

Inga kommentarer: