lördag 10 december 2011

Kall morgon!

Ja, idag började dagen tidigt med en pigg Knodda som vaknade 6.15! Maken som är ledig i dag blev väl sådär glad då han tänkt sig en sovmorgon. Knoddan sov dock gott hela natten så förkylningen verkar ha börjat försvinna, vilket är skönt. Jag gick och la mig i Knoddans säng men det blev inte mycket sovande då maken höll en monolog med Knoddan om att hon borde sova! Det kan jag säga är det värsta man kan göra Knoddan blir såååå glad att få någon att prata med så sova är det sista man vill göra!!!

Så vid tjugo i åtta var vi uppe frosten låg över nejden. I dag ska vi ut och handla men först ska ena sonen komma förbi. Jag hoppas hinna baka ut resten av pepparkaksdegen under dagen samt få sitta ner med min bok. Jag läser en bok om Årstafrun som är så bra jag har dragit ut på läsandet då jag riktigt velat njuta av den.

Inga kommentarer: