torsdag 8 december 2011

Hua2!

En ny dag och nytt ruggit väder och ingen sol! Hade dock tänkt åka eller gå någonstans med Knoddan. Men i natt vaknade hon och var hostig och i morse var hon alldels full av slem och hostig men efter lite medicin blev hon bättre men inte i form för gå ut. Lite trist med ännu en dag inne men Knoddan verkar ha fullt upp med duplo mm! Jag är ganska så trött. I går kväll fick jag ett smas från Mrs Devon som tacka fär julkortet vi skickat så klart var det ett idolfoto med Knoddan! Det var rart tacka tycker jag och glad ihågen skrev jag tillbaka nu ska "här relaxas för hela slanten". Men inte mindre än 20 minuter efter det smset gått till Devon satte Knoddan igång. Hon var upprörd hostig och snuvig inte kul alls så jag tog henne ner men hon fick ingen ro. Så vi gick och la oss hon hade svårt komma till ro men efter ett tag somnade hon så jag bar henne in till sin säng. Men vid tvåtiden kom hon till mig igen och var vaken till 4.30! Hej hå så nu är man trött!!!

Hade tänkt gå till posten när maken vaknat och han kunde se efter Knoddan, har sålt lite på Ebay som bör gå iväg. Fast som det känns nu orkar jag inte ska ändå till syster imorgon så då kan jag ta paketet med mig och posta innan eller efter!


2 kommentarer:

Helena sa...

Stackars krakar!! Hoppas ni båda mår bättre snart... passa på att få Norman att göra allt grovgöra hemma!

Ett julpaket är på väg till Knoddan från Mr and Mrs Devon och Devon Junior. Inget märkvärdigt, bara en liten present att öppna :)

sophie sa...

Oj vad snällt!!! Jag är bättre Knoddan lika så nu blir det väl Normans tur!! Kram