söndag 4 december 2011

Trött och täppt!!

Förkylningen håller i sig och jag är så trött. Knoddan kom i min säng i morse vid sextiden och ville inte sova så jag måste säga det var jobbigt...vara trött och snuvig är ingen bra kombi!! Det var lika bra gå upp vid åtta duscha och fixa frukost. Jag kan se nu att Knoddan är trött så det blir nog en sovstund vid elvatiden för oss båda. Hade väl inga speciella planer för i dag vädret är ok sol med några plusgrader men det blir  inne i dag pga förkylningen. Jag kan se att Knoddan är lite uttråkad men tyvärr i dag är mamma trött så det blir att roa sig själv lite. Gjorde ju en pepparkaksdeg häromdagen får se om vi bakar ut lite av den.

I fredags fick jag i alla fall klart alla julkort och maken skicka iväg dem i går nu ska det packas paket om inte i dag imorgon!

Vi önskar glad andra advent!

3 kommentarer:

FIAN sa...

Vilken ljuvlig bild... Den ska jag ha på näthinnan när jag snart ligger i min säng för att försöka sova. Lilla Knoddan vid den tända adventsljusstaken 2:a Advent 2011. Nu kom jag på att jag glömt tända två ljus idag...men jag har tänt flera andra för Tom.

Hoppas du snart är kry och rask igen! Ha en go' vecka med Knoddan!

Kram och tack för att du finns...

PS. P....k förstår och är helt underbar via mail mm...vi ska ses när jag kommit över det värsta. DS.

sophie sa...

Kram min vän!!! Tänker på dig!

Helena sa...

Jättefin bild Sophie, du borde använda den som julkort!