torsdag 22 december 2011

Plötsligt!

Snuvan som bosatt sig här i huset börjar sakta ge sig av men än är Knoddan lite hostig. Fast hon verkar bli bättre dag för dag, hon är pigg om dagen och börjat sova bättre under natten. I morse sov hon till halv nio så jag passade på lägga julklapparna vid granen. De hade legat i extra rummet men nu ligger de i drivor i vardagsrummet!! Tänk vad nycket det blev och vad många goa som skickat paket!!

När Knoddan kom ner blev hon ju helt vild av alla paket och gick genast fram för att öppna!! Jag fick säga nej och Knoddan blev tvärsur och slängde sig raklång på golvet! Så tur var det väl att kusin ringde senare och sa att det gick bra öppna ett paket som innehöll Duplo. Knoddan blev kanonglad och leker nu med Duplo!!

I övrigt är det varmt här, i dag är det åtta grader och sol. Jag var tvungen dra ner värmen på elementen då det var så varmt inne. För mig började julen på riktigt i går kväll med ett glas must som jag köpt via nätet. Gott som bara den!!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var många paket! Men det är hon värd den lilla tjejen. Fast nåt kanske är till dig och Norman?

/Trångsundsbon

sophie sa...

Det hoppas jag!!!! Ha en fin jul!