fredag 17 februari 2012

Fredag med glass!

Idag sken solen och det var lite om än lite vår i luften!! Vi gick ner till shoppen vid Beirut skulle lämna lite till charityshoppen. I onsdags såg jag en liten barnvagn där och tänkte det var något för Knoddan men så klart var den inte kvar!! Vi handlade lite på coopen och jag köpte en burk, säger man så, Häagen däz glass. Något jag varit sugen på sedan jag flyttade hit men ALDRIG kommit på mig med att köpa...do not ask why. Den är ju lite dyr men ack så god. Så idag när det var extrapris fick en burk följa med hem det blev Strawberry Cheescake!


Så ikväll blir det glass och "Jägarna 2" för mig, för det är jag värd!!! Trevlig fredag!!!





1 kommentar:

Anonym sa...

Glass är alltid gott! Häagen-Dazs smakar bra. Men godare är Ben & Jerry speciellt Fish Food-smaken. Nackdelen med denna är precis som "din" glassort att den är dyr.

http://www.benjerry.com/flavors/our-flavors/

/Trångsundsbon