tisdag 7 februari 2012

The return of the Turbotunga!

Ja, igår kväll var det än mer turbotunga från Knoddan och det beror på att hon sov middag igår. Nu är det något som INTE kommer hända igen! Kvällen blev så låååååång och sedan somnade hon inte förrän 23.25!!!!  Jag tänkte då Knoddan har en förkylning skulle en liten nap passa bra men icke som sagt! Det blev ju extra jobbigt då jag även fått förkylningen nu. Tur nog är den inte så jobbig mest snorig näsa och inget halsont vilket är skönt.

I går åkte jag även in till stan och gjorde lite ärenden medan maken passade Knoddan. I dag är vi hemma och tvättar för imorgon ska vi till lekgruppen. Jag hoppas Knoddans förkylning är mer eller mindre borta hon blir bättre för varje dag. I dag hade hon också sin aptit tillbaka och åt frukost vilket gjorde mig glad då jag blir så himla orolig om hon inte äter!

Snön ligger kvar ja, ett isigt täcke och då de inte sandar här är det inte så lockande gå ut.


Söndagen då snön var ny....

Inga kommentarer: