fredag 24 februari 2012

Nerbrytande förkylning men vår på väg!

Jag kämpar verkligen med en förkylning från hell!! Hostar lungarna av mig på natten och får ingen sömn de senaste nättarna. Hostar så hårt jag kissar på mig!! Men men livet går vidare får dock dåligt samvete då vädret är så fint och varmt att jag inte kan gör något ute med Knoddan. Men i morse har vi i alla fall målat med fingerfärg i köket tillssammans.

Jag känner mig lite bättre efter kunnat sova en timme på eftermiddagen. Så nu har jag planer på att vi SKA ta oss ut imorgon och köpa lite lökar. Tänkte vi ska plantera lite då kan vi vara ute i solen och göra lite nytta. Vi får hoppas helgen bjuder på vår i helgen. Det verkar så... Vi var ute i förrgår och då såg vi en humla och två nyckelpigor!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som våren är på intågande i STHLM också eller det kändes så i dag i alla fall.

Jag jobbade på det Kungliga sjukhuset igår när Vickan och Daniel var där med sin lilla prinsessa och en himla massa mediefolk samt poliser. Det är tur att hon inte föder barn så ofta det blir sådant ståhej kring det hela. Skönt att det är överstökat för den här gången.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Trevlig helg!!!