måndag 13 februari 2012

Helgen som vart samt jag må jag leva!!

Helgen var ganska full rulle. Fredagen var vi i stan allihopa handla och kollade runt samt åt lite brunch. Lördagen var vi på 50årskalas på kvällen vilket var kul. Mend et blev inte sent då Knoddan var med. Söndagen var Knoddan och jag i kyrkan där hon ska döpas då de hade en tacksägelse gudtjänst för de barn som ska döpas nästa månad. Jag tror de ska döpa två andra barn samtidigt hade jag vetat det hade jag kanske tänkt två gånger, tycker att det blir lite löpande bandet då!!

I dag fyller jag år vilket Knoddan och jag firat med att äta oxfile till lunch! Snart blir det lite prinsesstårta!! Vi har öppnat kort som kom med posten samt lite paket, tacka alla!! Samt tack för all hälsningar på FB. Ni gör mig glad!!

Jag njuter det "goda" födelsedagskortet från syrran!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar så mycket på din födelsedag! Visst var det 36-år du blev?

/Trångsundsbon

sophie sa...

Jo visst hehehe! Tack!

BERNERMORSAN sa...

Grattis i efterskott

sophie sa...

Tackar Bernermorsan!!!!