torsdag 9 februari 2012

Hosta, fotografering samt en god natts sömn

Gårdagen blev inte riktigt som vi tänkt! Vi hade ju planerat gå tll lekgruppen men då Knoddan fortfarande är så snuvig och framför allt hostig. Så det kändes inte så lockande gå dit, sedan skulle vi ut på eftermiddagen också. Så ingen lekgrupp men Knoddan var ok med det hon lekte lite på morgonen och när maken sovit lite efter sitt nattpass åkte vi till stan.

Knoddan skulle nämligen fotograferas för sitt pass! Det gick jättebra vi var beredda på motstånd men lillan lät sig bli förevigad utan några som helst besvär!! Sedan blev det lite matshopping samt en sen lunch för Knoddan och jag, samt en ja mer två pints för maken på "Admiral of the Humber".

I natt sov jag så bra bättre än på länge säkert på grund av att jag tog en massa medicin för min snuva och jag var inte täppt i näsan alls. I dag tar vi det easy då vi har en späckad helg framför oss!!! Jag hade först tänkt Knoddan och jag skulle åkt och handlat men vi spar det till måndagen då vi ändå MÅSTE till Morrison och köpa en prinsesstårta!!

Inga kommentarer: