onsdag 22 februari 2012

Medan vinden viner...

...sitter jag här! Knoddan och jag var ute i morse vi gick och handlade lite men det var halv storm och så kom regn! Det var ingen lekgrupp i dag, här som i Sverige är det lov denna vecka. I går kändes det verkligen som vår i luften och jag plockade undan Knoddans overall och vinterstövlar. Stövlarna kommer nog säljas på Ebay då de kommer vara för små, overallen kanske kommer passa än. Jag plockade även undan en massa vantar, halsdukar och mössor som låg i hallen. Det ska bli mildare och så påpälsad lär man inte vara mer denna vinter!

Jag har tänkt en massa sedan vi var hos Sallie. Jag har en go familj men maken är knappt hemma pga jobbet. Missförstå mig rätt Knoddan är lyckan och ljuset i mitt liv inget snack om saken.
 När man säger att man känner sig ensam så menar ofta folk man ska ta sig i hampan och leta efter vänner och anstränga sig mer. Sedan ska man vara lite tacksam och ta vem som helst! Men men, ensamt känns det det var ju så mysigt umgås vi som familj och Sallies familj som även känns som familj. Som sagt vi ska ses igen trist bara de och vi bor så långt ifrån varandra.

Äsch orkar inte klaga mer nu ska jag ta Knoddan i handen gå upp och plocka bort tvätten. Sedan ska vi mysa lite vi har redan kuddar och filtar på golvet!!

Inga kommentarer: