torsdag 16 februari 2012

Oj...

... det har gått några dagar sedan det hände något här! Tisdagen blev ganska lik måndagen minus födelsedag. Vi var hemma och väntade in paket. Onsdagen var vi på lekgruppen när det var slut gick vi hem och jag åkte in till stan. Kände jag skulle passa på göra lite ärenden samt passa på titta runt lite. Men det blev bara stress och inte alls så trevligt som jag tänkt. Maken som var hemma då han börjar natt tog hand om Knoddan men när jag fick ett sms om när jag var klar, kändes det lika bra packa ihop och dra hem. Så kommer jag hem och maken sitter och trynar vid datorn och Knoddan ser uttråkad ut!!!

När han var hemma medan vi var på lekgruppen gjorde han bara vad han ville dvs lekte med sin cykel!! Så jag var tvungen dammsuga och fixa när jag kom hem så jag var helt slut i går kväll. Sedan blev jag väckt i morse av maken som kom hem vid 20 i 7!!

Lite kul blev onsdagen i alla fall för stort paket kom från moster! Knoddan blev så glad en massa kul!! Tack!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så är det för oss alla, att en del dagar i princip ser likadana ut. Thats life!

I dag var jag på systemet och där frågade expediten om leg. Det visar jag mycket gärna, sa jag. Och så sa jag att jag tar det som en komplimang. Han smålog när han såg mitt leg.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Kul! Ha en tevlig helg vi får hoppas helgen blir lite roligare!!

Anonym sa...

Jag köpte en flaska vin att ge bort, så det är inget jag ska dricka själv.

/Trångsundsbon

sophie sa...

man kan ha kul utan sprit!