måndag 7 mars 2011

Förändringar...

 Ja, nu står en massa förändringar vid dörren! Inte bara i livet utan även här på bloggen. Har en massa planer på att ändra layout, titel mm och så kommer ju innehållet vara än mer Knoddan!! Det är väldigt kul med en blogg om än jobbigt, ibland är huvudet TOMT!! Jag tycker har man en blogg måste man skriva ofta själv förlorar jag intresse för bloggar som inte uppdateras! Jag läser några bloggar varje dag och de jag gillar är de som tar upp livet hur det är, berättar om sitt och jag liksom bjuds titta in. Eller så vill jag ha en blogg som tar upp ett viktigt ämne eller intresse.

Jag har ju snubblat på lite bloggar som skrivs av mammor nu när själv snart är mamma. Men jag måste säga jag kommer inte gå på någon "Powerwalk" med Knoddan vi kommer ta en promenad!! Jag är lätt allergisk mot vad jag kallar bloggspråk där bland annat just Powerwalk ingår sedan är det mycket fina ni, finaste. Jag tycker faktiskt det blir lite löjligt speciellt när man ser det sprider sig. Men men alla får så klart skriva och ha sin blogg PRECIS som de vill!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, min syster avskyr när någon säger "powerwalk", när de egentligen ska ut på en promenix.

Jag tycker det är kul att följa din vardag i Hull genom din blogg. Och du är bra på uppdatera till skillnad mot typ 90 procent (eller det är så det känns) av bloggvärlden.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack Tbon! Ja visst är det ett lite löjligt utryck powerwalk... Smyger det sig in läggre fram så säg till!!