fredag 18 mars 2011

Ingen oro....

.....allt är lugnt och går bra. Idag var vi där vid halv två vilket var skönt med lite sovmorgon. Vi gick en promenad med Paula, fostermamman och Knoddan och cheruben. Det var soligt och fint Knoddan valde att sova hela promenaden, det såg mysigt ut!! Cheruben och jag lekte loss på lekplatsen han är en go liten kille!! Sedan var vi med vid middagen och jag fick mata Knoddan. Det gick bra fast Knoddan var lite grumpy då hon hade velat sova vidare! Vi hade köpte med oss två små hårda böcker i dag en till Knoddan och en till cheruben. De blev jätteglada och hela morgonen lekte de med dem!! Vi kom hem efter sju och nu är jag såååå trött för imorgon måste vi gå upp halv sju igen!!!



2 kommentarer:

FIAN sa...

Låter fint! Men vad betyder grumpy?!

Ingenting blir bättre av att man oroar sig - det är iaf något jag inbillar mig stämmer!

Önskar en en alla tiders lyckad lördag!

Kjempeklem!

sophie sa...

grympy är väl lite kinkig! Kram min vän!