tisdag 8 mars 2011

Grattis alla tjejer OCH killar!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Det är även fettisdagen det vill säga de som gillar semlor kan passa på idag. Men semlor gillar inte jag så det blir det icke!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Jag det vet jag att det är där hemma! Men här är det pannkakstisdag (?) så jag såg många som köpte färdiga pannkakor. Tror de flesta inte kan göra det här själva!! Semlor är gott men då det inte finns här får man hålla sig tills man kommer hem!!!

Ha det i trångsund och festa på något annat!!

FIAN sa...

Här är det Tinnitus-Tisdag...trist...

En kram kan jag trots det bju' på!

Anonym sa...

Köpa färdiga pannkakor??? Det är ju lätt som en plätt att göra själv,gjorde några pankisar igår. Jag köpte mig en Kexchoklad med blåbärssmak att "festa" på, men den var inte god, smakade kemikalier.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Kram tillbaka Fian!! Blåbärskexchoklad låter inte gott!