måndag 14 mars 2011

Ärta under madrassen!!

I dag är jag inte pigg efter en natt som var allt annat än skön! Känns som det var världens största ärta under madrassen!!! Nu har jag i och för sig haft ont i ryggen eller snarare höften ett bra tag. Det började med ett Wii sport pass som gick snett, en övning gav mig värk i höger sida. Men efter vilat från den övningen ett bra tag blev det bättre men nu har det kommit tillbaka. Det känns som att försätta Wii sport, som jag gör varje dag nu få pausa! I natt var det sådan värk så sömnen blev verkligen lidande. Sedan har jag åter täppt näsa på natten och det ger huvudvärk OCH dålig sömn det med!!

Nej, usch det får bli en liten vilostund på dagen i dag. Annars är det tvätt som gäller och ska även baka en kaka till kyrkan imorgon då det är sista gången för mig där på ett bra tag!! Nu när Knoddan snart flyttar in så blir dessa loppisar i kyrkan sällsynta i alla fall som försäljare. Kanske åker jag dit med henne och kollar in någon gång. Kommer dock sakna göra fynd och de är ju klart billigast i stan!! Men som sagt någon gång kommer jag nog ta mig dit med Knoddan och om Norman är hemma kan han passa henne och jag kan gå dit och sälja.

Jag tror nog jag sov dåligt också för att nu på onsdag börjar det...känns både kul och läskigt. Men även jobbigt att varje dag i en vecka vara hemma hos en person man inte känner dvs fostermamman. Sedan måste vi ju åka dit varje dag och det tar nog minst en och halv timme enkel väg. De sa först vi skulle få ta taxi, de betalar allt, sedan sa de det blir tåg. Klart är om åker bil går det fortare än tåg. Vi måste ju ta oss härifrån till tågstationen först. Men tur att det bara är en vecka i Doncaster!! Jag tror det blir några nätter på hotell då vi ska vara med om en väckning och ett nattande.

Nej, nu ropar tvätten!!!

5 kommentarer:

FIAN sa...

Vid vilken tid på onsdag...på ett ungefär...kommer ni att träffa Knoddan för allra första gången? Svensk tid! Nu börjar till och med jag få lite fladder i magen - så ofattbart och så underbart!

▂ ▃ ▅ ▆ █ KRAM! █ ▆ ▅ ▃ ▂

BERNERMORSAN sa...

Lycka till. Spännande!

sophie sa...

Fia vet inte riktigt vi ska på möte först vid 11 så det tar väl någon timme eller så. Kan tänka mig efter lunch. Men tänk gärna på mig hela tiden det hoppar i kropp och knopp här!!!

Bernermorsan, tackar hoppas du följer med på färden det känns bra ha lite "backup"!!

kram

Anonym sa...

Oki doki! Lär tänka på dig direkt efter uppvaknandet i morgon och vara rätt vimsig och frånvarande tills du får tid att blogga... Kom ihåg att andas - annars blir det FÖR "hoppigt" i kroppen och knoppen!

Kramar så många du behöver och vill ha!

FIAN sa...

ANONYM här ovan = FIAN!

Där ser du hur vimsig jag är redan idag...