torsdag 3 mars 2011

Jaha...


I dag har jag inga planer direkt och jag tar dagen som den kommer! Maken kom hem i morse vid sju tiden så då vaknade jag men hade ingen lust att gå upp. Ska väl passa på få dra sig lite på morgonen för när Knoddan kommer lär det inte bli så många av det slaget. Men jag gick upp vid åttatiden tvättade håret och fixade lite frukost. Åt min frukost medan jag tittade på SVTplay såg senaste "Veckans brott" som jag tycker är ett bra program.

Men hur resten av dagen ser  ut vet jag inte då maken sover vill jag inte dammsuga eller tvätta han behöver sova ostört! Sedan ska han jobba extra fredag och lördag kväll så han kommer inte få sova mycket. För imorgon ska vi tidigt till Doncaster och panelen det betyder vi på riktigt matchas med Knoddan. Men då maken jobbar natt igen i natt hinner han inte sova innan vi beger oss till Doncaster så efter det får vi snabbt ta oss hem så gubben får sova innan han jobbar några timmar på kvällen igen!!

Jag tycker det är lite konstigt inte ha något planerat för dagen för jag fyller mina dagar ganska bra med saker att göra! Allt mellan himmel och jord!! Kanske ska jag sammanståla senare idag med Tine som är ledig idag. Annars får jag se vad jag hittar på, det som är bra när Norman jobbar natt är att jag kan använda hans busskort så kanske ger jag mig ut på upptäcksfärd i Hulls charity shops dels behöver vi en spjälsäng och sedan är det ju alltid kul leta fynd för Ebay!!!

2 kommentarer:

FIAN sa...

Fredag...panel...tänker på dig och Norman! Tidiga God-Morgon-Kramar och Lycka-Till-Idag-Pussar från mig!

¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•

sophie sa...

kram i massor till dig Auntie!!!