söndag 20 mars 2011

Dags för paus!

Nu blir det lite paus här på bloggen för kommande vecka lägger vi in andra växeln i adoptionen!! Allt går bra fostermamman är trevlig och lätt att ha att göra med. Keruben, som jag såg det stavas, är go och rolig speciellt när han rynkar näsan!! Jag undrar så hur det ska gå för honom, hoppas han hittar en mamma och pappa snart och livet blir bra för honom.

Knoddan är go som bara den och vi har kul varje dag och hon kommer ofta fram och vill sitta i knät på oss. Nu får vi pussas också vilket är extra trevligt!! Nu ska jag packa väska då det blir lite hotellnätter som väntar.... Håll ut snart kommer mer om livet med KNODDAN!!

2 kommentarer:

Daniela * Neliz sa...

Hej!
Nu har jag läst din blogg från alla första början, och måste ju starta med att skriva GRATTIS till er och eran dotter ni nu har fått. :) Helt underbart ju!

Det som gjorde att jag hittade till din blogg är för att jag själv skall flytta till Hull nu nästa månad, och sökte då efter andra svenskar i Hull. Dock verkar det väääldigt tomt på det faktiskt :P

Hoppas du får en fin Tisdag nu!

Kram, Daniela

sophie sa...

Gud hör bön hahahaha!! Vad kul hör av dig så träffas vi om du har lust?!?!!? Ja vi är inte många aldrig träffat någon har en en god dansk kompis så lite nordiskt har vi i Hull!! Jag finns på hotmail solsophie@hotmail.com. Så kan vi snacka vidare!! Ha det gott. Sophie